dotProject to internetowa aplikacja do zarządzania projektami, zaprojektowana w celu zapewnienia układu projektu i funkcji kontrolnych. Zarządzanie projektami polega na ustrukturyzowaniu serii zadań i harmonogramu związanego z tymi zadaniami, aby osiągnąć wynik. Charakter tych zadań i harmonogramów oraz wszelkie związane z nimi funkcje (takie jak planowanie projektu, negocjowanie umów, zarządzanie ryzykiem, zarządzanie kosztami itd.) Będą w dużym stopniu zależeć od charakteru projektów, którymi możesz zarządzać. dotProject ma na celu dostarczenie kierownikowi projektu narzędzia do zarządzania zadaniami, harmonogramami, komunikacją i udostępnianiem. dotProject jest wydawany na warunkach GNU / GPL od wersji 2.0.
Funkcje:
• zarządzanie użytkownikami
• system zgłoszeń problemów oparty na poczcie e-mail
• zarządzanie klientem/firmą
• listy projektów
• hierarchiczna lista zadań
• repozytorium plików